Stop Hating, Floyd Mayweather

Man, I swear that attention actually matters more to Floyd Mayweather than money. I mean, anytime the spotlight is on someone else, he finds a way to weasel himself into the situation. On the real, for someone who’s had so much success, I really don’t understand why he always feels the need to be so damn petty. Like, regardless of how people may personally view him, he’s without question one of the greatest boxers ever. So, why won’t homie just shut the fuck up and ride off into the sunset?

Ok, for those who missed it, Mayweather has been doing a lot of fuckity-fuck shit lately. Well, let me be more specific, son. Real talk, he’s had an entire life of fuckity-fuck moments. Anyway, over the last view months, he’s been blatantly trying to steal Canelo Álvarez‘ shine. First, there was Mayweather’s out-of-the-blue announcement that he’s planning on fighting Manny Pacquiao again. Now, this random assertion came on the same day as the rematch between Canelo and Gennady Golovkin. Basically, Mayweather couldn’t let such a huge fight go down without throwing his name in the ring (pun intended).

Now, Mayweather wants to shit on Canelo’s new deal with DAZN. As previously reported, Canelo just signed a 5-year, 11-fight deal with the streaming service for $365 million. Essentially, he just signed the richest contract in sports history. In any case, instead of being happy for Canelo or simply minding his business, Mayweather took to Instagram to hate. He brought up the fact that he previously beat Canelo (while claiming that he’s a worse fighter than Conor McGregor) and bragged about his pay-per-view payouts. Listen, we all know that Mayweather made a lot of money and bested Canelo before. But, who the fuck was talking about that, man? Then, to make matters worse, he posted a picture of Oscar De La Hoya (former opponent/Canelo promoter) dressed in drag. For what? For God‘s sake, no one was even talking about Mayweather, fam!

In the end, Mayweather should just take his money and go home, bruh. Ultimately, no one wants to see him act like a hoe ass hoe anymore. In addition, no one wants to see him box Khabib Nurmagomedov. By and by, he’s had his time in the sun, man. At the end of the day, he’s just out here looking like a clown, son. Then again, this isn’t the first time he’s been out here looking like a clown, fam. Frankly, he may be better at that than boxing, brethren. That is all. LC out.

Advertisements

Conor McGregor Won Without Winning

So, the fight actually happened, huh? Floyd Mayweather and Conor McGregor finally stopped talking and threw hands, huh? Anyway, as expected, Mayweather won, bruh. I mean, anybody who thought the outcome would be different is a damn fool, son. In any case, despite losing the fight, McGregor actually won the night, man. On the real, if we look at three specific factors, we’d all see that McGregor was the real victor on Saturday night. Now, before people start complaining, let me explain, fam.

First, let’s talk about the money, bruh. Keep in mind, this was McGregor’s FIRST professional boxing match. With that being said, not only did he luck up by getting a chance to fight a legend, but he also got a buttload of money in the process. Now, from the purse alone, he’s reportedly going to make about $30 million. In addition, he also has a promotional stake in the fight, which could net him another $100 million. Fam, did I mention that this was his FIRST PROFESSIONAL BOXING MATCH?! Man, this dude might really make nine figures from his first fight! That’s fucking insane, son!

Next, let’s talk about McGregor’s performance, son. Keeping it a buck, he gave Mayweather a little bit of static in those early rounds, man. Like, McGregor actually hit him with a couple of good shots, fam. Ultimately, it wasn’t enough to stop the inevitable, but the fight wasn’t as goofy as I thought it would be, bruh. For God‘s sake, he hit Mayweather with 111 punches, people! Shit, not even Manny Pacquiao touched Mayweather that many times, folks! Granted, he was running from Pacquiao the entire fight, but facts are facts, kid. Frankly, McGregor didn’t suck as much as I expected him to.

Lastly, let’s talk about the fact that McGregor went out on his feet. Ok, yes, the referee did stop the fight in the 10th round, but McGregor didn’t go down, son. I mean, by that point of the fight, Mayweather was slapping him at will, man. Like, he literally knocked snot out of McGregor’s nose, fam. Needless to say, shit was getting bad, bruh. In any case, McGregor still stayed on his feet. He took an undefeated fighter to the championship rounds and managed to lose standing up. Look, people can hate, but that’s a feat in and of itself, folks.

In the end, McGregor got the W by taking an L, man. All I know is, he shit-talked his way into a stupid amount of money, son. Real talk, if having a big mouth could get me that kind of pay day, then I need to up my game, fam. With that being said, Andre Ward‘s a pussy and I could knock him out by the second round. Is that enough for me to get a massive check? No? Ok, well, I’ll keep trying, bruh. LC out.

Will Floyd Mayweather & Conor McGregor Just Fight Already?

Ok, so, I’m already tired of the saga between Floyd Mayweather and Conor McGregor. At this point, I just need these two dudes to fight. On the real, I’m done with the verbal jabs, son. The next jabs they throw better be inside of a ring. As it stands, Mayweather has now publicly proclaimed he’s coming out of retirement to fight McGregor. If that’s really the case, then let’s get to it, bruh! Enough is enough, man.

Now, for those who missed it, Mayweather officially challenged McGregor this past Saturday. He stated that he’s looking to fight McGregor in June. Well, as long as McGregor signs the paperwork. In any case, all of that shit sounds good, but both of these guys are full of hot air right now. If McGregor really wants to prove that he can take out Mayweather, then he needs to stop paying so much attention to the money. I mean, the way I see it, even if he’s shortchanged in this fight, McGregor will probably make more money than he ever could with UFC. Sorry, Dana White, but it’s simply the truth.

In the end, it’s time to put up or shut up. I want to see the shitshow, man. All I know is, this better not be another Manny Pacquiao situation. I mean, we got that fight five years too late, bruh. Es no bueno, hijo. LC out.

Is This Mayweather-McGregor Fight Happening Or Nah?

So, when it comes to this whole Floyd Mayweather/Conor McGregor situation, I have a ton of questions, son. First, why does McGregor think he can beat Mayweather? Second, why does McGregor think he even deserves the chance to fight Mayweather? Third, why would Mayweather come out of retirement for this? Now, I’ll be the first to admit that I’m not a huge Mayweather fan, son. The way I see it, he ducked that Manny Pacquiao fight until Pacman was past his prime. However; Mayweather is still a legend of the highest order. With that being said, why is this potential fight between him and McGregor even a thing? We all know the UFC star will ultimately get washed.

Now, I never took the idea of this fight seriously until yesterday. ESPN‘s Stephen A. Smith said he spoke with Mayweather and was told that a deal to make this fight happen was “very close.” I took that entire report with a HUGE grain of salt because Smith is also the same dude who said Kevin Durant was going to the Los Angeles Lakers. Then, he got pissed when Durant said he was full of shit. Look, seeing how Durant is lighting it up with the Golden State Warriors this season, yes, Smith was indeed full of shit, son. In any case, after hearing the news, I started to wonder about how much money each fighter was offered to make this work. I mean, let’s be real, son. Neither McGregor nor UFC head honcho Dana White have touched Mayweather-type figures, man.

Moving on, just when the rumor mill hit a fever pitch, Mayweather swooped in to kill the noise. He took to Instagram and dispelled any notion of coming out of retirement to fight McGregor. He refuted the news that there was any deal and maintained that if he ever wanted to fight again, he’d be the first one to tell the public. So, Mayweather’s response begs the question: where the fuck is Stephen A. Smith getting his facts from, son? Is this dude just making shit up for the sake of keeping a job? *Sigh* Him and Chris Broussard are the worst, man. They stay coming out of left field with false information, bruh. At this point, ESPN needs to vet their personnel more. Their anchors and former anchors always roll through with baseless hot takes.

In the end, I doubt this fight is happening, son. Nor should it happen. Like I said, I’m not on Team Mayweather, but reality is reality, man. McGregor hasn’t accomplished enough to square up with Mayweather. Ultimately, McGregor’s hype is reaching Ronda Rousey-levels. Yeah, we all saw how that ended, bruh. LC out.